هتل های 4 ستاره روسیه
نوشته شده توسط : talary

هتل کورستون روسیه  Hotel Koreston Russia

هتل کورستون روسیه ازجمله بهترین هتل های 4 ستاره روسیه میباشد.این هتل زیبا با توجه به لوکس بودن و مجلل بودن از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. اطراف هتل را مراتع سرسبز و خرمی فرا گرفته است به همین خاطر گردشگران تور روسیهزیادی در این هتل اقامت دارند. کلیه فضاهای هتل مانند لابی و اتاقها و رستوران بسیار شیک و باسلیقه هستند تا گردشگران تور روسیه احساس خوشایندی را تجربه کنند.هتل کورستون روسیه دارای 382 اتاق و سوئیت زیبا و مجهز است که از امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک به همراه مینی بار، تلفن بین المللی رایگان،حمام خصوصی کامل مجهز،تخت خواب و مبلمان شیک و راحت بهره برده اند.

امکانات هتل کورستون روسیه:

کافه،رستوران،استخر،سونا،سالن ژیمناستیک،خدمات خشکشویی،اینترنت،پارکینگ،سالن کنفرانس،سالن بدنسازی و تناسب اندام،بار،سالن زیبایی،پذیرش 24 ساعته و ... میباشد.

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه  Radisson Blu Belorusskaya Russia Hotel

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه از جمله بهترین هتل های 4 ستاره روسیه با موقعیت مکانی عالی نزدیک به قصر کرملین و تئاتر Bolshoi حدود 5 دقیقه با ماشین تا هتل و نزدیک 10 دقیقه پیاده با ایستگاه مترو Belorusskaya و پارک Petrovskiy  فاصله دارد، می باشد.هتل با امکانات کامل و مجهز اماده خدمات دهی به مهمانان تور روسیه می باشد.

امکانات هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا روسیه:

هتل دارای سالن ورزشی 24 ساعته، سونای فنلاندی و دسترسی به وای فای مجانی،اتاق های لوکس این هتل با تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوا و گرمابه های خصوصی زیاد مجهز همراه می باشند.رستوران و کافه ی Filini گونه ها غذاهای خوشمزه ایتالیایی را با به کارگیری محصولات بازپسین و فصلی تدارک می بیند. کافه ی لوکس Sure نیز انواع کوکتل های خارجی و نوشیدنی های بین المللی را سرو می کند و گردشگران تور روسیه به راحتی از ایستگاه مترو Belorusskaya به آنجا بروند.

 

 

 

 

 

جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ماریوت مسکو پاولتسکایا  Marriott Moscow Pavltskaya

هتل ماریوت مسکو پاولتسکایا یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مسکو است که در موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر مسکو واقع شده است و با میدان سرخ حدود ۴ کیلومتر و ۸۰۰ متر فاصله بیشتر ندارد. این هتل دسترسی خوبی به گالری معروف ترتیاکوف دارد لابی روشن، محوطه ی زیبای هتل ماریوت کورتیارد پاولتسکایا، اتاق های مدرن و شیک دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه و گاو صندوق از امکانات این هتل است.هتل ماریوت مسکو پاولتسکایا مکانی بسیار ایده آل برای قرارهای کاری و گذراندن اوقات فراغتی شاد به همراه تجربه خدمات کورتیارد مسکو پاولتسکایا با سبکی مدرن است. همچنین خانه بین المللی موسیقی نیز در مسافت کمی از هتل قرار دارد .با این توصیفات این هتل انتخابی عالی در تور روسیه برای علاقه مندان به فرهنگ ، موزه و تاریخ می باشد .

امکانات هتل ماریوت مسکو پاولتسکایا:

وای فای رایگان،پارکینگ،مرکز تناسب اندام،رستوران،خشکشویی،اتوشویی،خدمات برای مهمانان معلول،آسانسور،صندوق امانات و ... میباشد.

 

 

 

 

 

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل رادیسون اسلاویانسکایا روسیه  Radisson Hotel Aslavyanskaya Russia

هتل رادیسون اسلاویانسکایا روسیه با منظره ای پانوراما از آسمان شهر مسکو یکی از مجلل ترین هتل های 4 ستاره ای است که در حاشیه ی رودخانه ی مسکو قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات و خدمات عالی و کامل است که آماده ی پذیرایی از گردشگران تور روسیه میباشد. یک استخر 25 متری سرپوشیده ، سوناهای مختلف و سالن ژیمناستیک به همراه درمان های زیبایی و کلاس های ایروبیک از امکانات تکمیلی هتل هستند . سوئیت ها دارای چای و قهوه ساز تلویزیون صفحه تخت و وای فای رایگان است . غذاهای فوق العاده لذیذ ژاپنی در رستوران Sumosan سرو می شود . رستوران ایتالیایی Talavera ، کافه Amadeus با منوی بین المللی و رستوران روسی Russky از دیگر گزینه های غذایی هستند که میهمانان تور روسیه از آن ها لذت می برند. بیش از 20 بوتیک و مغازه در نزدیکی این هتل مستقر شده اند و ایستگاه مترو Kievskaya در فاصله ی 300 متری قرار گرفته است .

امکانات هتل رادیسون اسلاویانسکایا روسیه:

سالن کنفرانس،مینی بار،خشکشویی،صندوق امانات،رستوران،زمین تنیس،استخر،باشگاه بدنسازی،سیستم تهویه مطبوع،بار،فروشگاه،آرایشگاه و... میباشد.

 

 

 

 

 

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رنسانس روسیه  Renaissance Hotels Russia

هتل رنسانس روسیه یکی از هتل های 4 ستاره  معروف و مجلل روسیه است که با امکانات کامل و عالی و در موقعیت مکانی عالی آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه میباشد. این هتل  در مارس سال 2010 افتتاح شده و در فاصله 25 کیلومتری فرودگاه شرمیتوا قرار دارد. هتل در خیابان  لنینگرادسکایا، در فاصله ای نه چندان دور از مرکز شهر میباشد. هتل رنسانس روسیه دارای 366 اتاق است که 267 اتاق استاندارد و 99 اتاق لوکس دارد. اتاق ها و سوئیت های هتل دارای طراحی کلاسیک با مبلمانی مجلل بوده و مجهز به تلویزیون LCD و حمام لوکس مرمرین می باشند و در مقابل هیپودرام مرکزی مسکو و در ۵ کیلومتری شمال مرکز شهر مسکو قرار گرفته است. همچنین سرویس اتاق ها نیز ۲۴ ساعته می باشد.

 امکانات رفاهی هتل رنسانس روسیه:

استخر سرپوشیده، وان آب گرم، اتاق بخار،سالن ورزشی،مرکز تناسب اندام،سیستم حمل و نقل رایگان،رستوران،آرایشگاه،سرویس خشک شویی،لابی،وای فای رایگان و ... میباشد.

 

 

 

 

 

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور روسیه و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های روسیه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

 تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95 

تور روسیه دی 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96 





:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره روسیه, بهترین هتل های روسیه , لوکس ترین هتل های روسیه, مجلل ترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: